[silindi] Amin İnşallah 🙏🏻🙏🏻❤️❤️ evet ben de çok zorluğunu yaşadım yok aç uyanır hemen hazır edemezsin yıkaman ve steril etmen gereken biberonlar, bedava da değil baya pahalı mamalar o da var. Dışarda çok ayrı sıkıntı oluyodu vs. Yani memeni çıkart emzir hem hissi çok güzel hem aşırı kolay hem de daha yararlı içeriği. Bunu hepimiz biliyoruz ve vermek zorunda kalıyoruz insanların çenesini çekiyoruz bide