Umrumda mı hayır…..!!!
Silahla kutlama yapanlar düşünsün.
Eşim ekonomik şartlar yüzünden oğlundan ayrı yurt dışında çalışıyor. Bu insanların seçimi yüzünden yani.
Şimdi çok şükür durumumuz iyi. Onlar okumuş nesle acımadılar bende şimdi Olanlara Acımıyorum
Ohhh ohhh