belmayigit ben de Aralıkta işe dönüyorum benim oğlum da sağdığım sütü içmiyor. Kaç çeşit biberon aldım hiçbirini tutmadı, kaşıkla bardakla şırıngayla denedim yine olmadı. İşteyken sütüm kesilmesin diye sağmaya devam edicem ama ben de şu köşede bekliyim, bakalım yorumlara