Merhaba kızlar 23 aylık bebeğim var dil bağı varmış Perşembe günü yeniden kontrolü var hasta olmaz ise inşallah doktor yatış verecek hem dil bağı kesecek hem sünnet edecek. Ayni durumu yaşayan var mı dil bağı kesilmesi Zor bı süreç mi kesildikten sonra konuşmaya başlar mi kelimeleri çok az