Prenses2019 Batikonla hergün temizle kurutma makinesiyle kuru tut kirkin çıkmasına yakın geçer inşallah.
Ygtek Zeynep_adem58 öyle oluyor canım sanki hiç geçmicek gibi ama 40 ın cıkınca gerçekten rahim toparlıyor kendini tamamen eskisi gibi oluyor
Eminegokhan Zeynep_adem58 hastaneden cktgmdan beri yerimde durmadm hic 5.gunde 2 dikiş düştü 10.gunde digee iki dikis düştü
Mahinursmr Zeynep_adem58 bende aynı senin gibiydim hastaneden bir çıktım yürüyerek bir daha da hiç oturmadım doğumdan 1 hafta sonra kontrole çağırdığında doktorum dikişlerimin iyileşmeye başladıgını söylemişti ama 20 güne kalmaz gecti herhalde kaşıntı falan oluyordu cünkü iyileştiği için
Zeynep_adem58 Mahinursmr bnimde ara ara dikislerin oldugu yerde kasinti oluyor annem iyilesiyodur dedi insallah iyilesiyodur bebegimi rahat bile emziremiyorum oturmak zor cunku
Avsin Cnprtk ben de çok korkuyordum hatta tuvalete çıkmamak için doğru dürüst katı gıda bile yemedim 4 gün. Sonra duphalac surup içtim iki günde bir ölçek. Kabız olmamı engelledi. Sonra sonra da iyileştim zaten.
ElisaAryamom Zeynep_adem58 benim çok dikişim vardı 1 hafta yattım , 2.hafta yavaş yavaş yürüdüm , 3.hafta artık herşeyi rahat yapıyordum.. 1 ayın sonunda eser kalmadı.. ama benim kötüydü baya sen iyisin..
Gamzeciks Zeynep_adem58 2. Ay kontrole gittim çağırmıştı. Dikişler düşmüş her şey normale dönmüş. Sende normal hayatına dön dedi doktor. Yoksa korku başlar bu sefer dedi. 2 ay beklemek istemiştim
Zeynep_adem58 Gamzeciks evet bndede var korku rahat yuruyemiyorum kasiyorum surekli kendimi ama daha 6 gun oldi zamanla atlatirim heralde
Deletedmom0102 Zeynep_adem58 25 . Gün düşmüştü iyileşmişti benim . Bence kaç dikiş olduğuna ve kişiye göre farklıdır bu durum .