Bernaaazynp Kızlar hayırlı geceler öncelikle hiçbi bebişin başına gelmesin . Ama bugün hırıltı için dr gittik ciğer filminde kalbinin büyük göründüğünü söyledi kardiyoloğa yönlendirdi sabah gidicez. Nedir bu başına gelen bilen var mı. Çok üzgünüm kafaya taktım aşırı. Uyku muyku yok.
Aybuke_ Bernaaazynp cok gecmş olsn bi blgim yok ınsallah kendlıgınden duzelır korkutugnuz gbı olmaz ınaalllah
Masalserin2019 Bernaaazynp gecmiş olsun cok ins bişi yoktur fakat mtlaka götür mesela benim kızımon kalbi delik öle çekimlerde direk kalbi büyğk gözüküo bende sölüyorm doktora kalbi delik die.
Bernaaazynp Masalserin2019 noluyor delik olunca mesela Rabbim şifasını versin . Büyüdükçe kayboluyor delik diye biliyorum ama hiçbir bilgim yok bu konuda araştırdım ama net bişey yazmıypr hiçbiryerde herkeste olabiliyormuş sporcularda vs kansızlıkta . Nasıl bi süreç yani bu. 🤯 beynim allak bullak
Masalserin2019 Bernaaazynp bn anne karnında öğrendim ilk gittiğim doktoe evet kapanıyor vs pembe tablo cizip üstü kpalı anlatıodu cıkan sonuclara göre arastırdım netten günlerce snra profsr numaralarına ulasıp onlarlarla görüştüm kızım dogdugunda 1.5 mm delik vardı ve doktor feiltirip baska sehire götürdüm kızımı bilgi edinmiştim bu konuda bizim her ay büyüdü delik 8 aylık suan 9 mm. 10 mmden sonra kapanmıyor bizim sağ ve sol venüsküsün ortası delik sola yatkın daha cok. Sağ tqrafa olsaydı ilaç tedavisi uygulancaktı. Solda oldugndan ilaç vermediler . suan tam 9 yüzde 50 kapanma sansı var eger bu ay 10 mm ve üstü olduysa kapanma sansı 0 olucak malesef
Bernaaazynp Masalserin2019 canım benim kıyamam ben ona . İnşaallah kapanır inşaallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Rabbim evlat ile imtihan etmesin hiçbirimizi. Dua edin bize de 4 aylığız bizde hamilelikte çıkmadı bişey bizde ama şimdi durduk yere böyle oldu. İnş yanlıştır yoktur bişey. 🙏
Masalserin2019 Bernaaazynp inş yoktur bişeyi temiz sonuclar alırsınız ultrasndan kaynaklıdır inş. Sonucu söledikten snra muhakkak doktordan raporları al. Bide burdan banada haber verirsen cok sevinirim merak ederim col geçmiş olsun tekrardan ? Bide hic dikkat ettin mi bebeğin agladıktan snra carpıntısı oluyor mu kalbinde
Bernaaazynp Masalserin2019 hayır hiç dikkat etmedim bugün dr dinledi ağlıyordu o sırada haliyle olsa belli olurdu heralde nebileyim. Tamam haber veririm inş . 🤲🏻 Sağolasın hayırlı huzurlu geceler 👍
Bernaaazynp Masalserin2019 çok şükür kalbi temiz çıktı . Timus dokusundan dolayı öyle görünüyormuş. 🙏
Deletedmom109 Merve1705 merhabalar yanlış hatırlamıyorsam sizin kız kardeşiniz rahatsızdı dua istemiştiniz formda dimi ?
Deletedmom109 Çok geçmiş olsun, eşim yazın kalbiyle ilgili bir sıkıntı yaşadı ve kalp büyümesi olursa çok sıkıntılı demişti doktoru postu görünce aklıma o gelmişti korkmuştum. Şükür bişey çıkmamış 🙏 çok geçmiş olsun