Aslmom hiç artistlik yapıp mükemmel anneliği oynamayayım 😂gerçekten oğlumun başarısı. Ne aklımda vardı ne de böyle bırakacağını düşünmüştüm . Bi anda bezi istemedi zaten yaz günüydü . Aman dedim gönlü olsun içinde kalmasın. Baktım baya hevesli . İlk gün çok zordu bi 50 kez çişim var dedi yarısı yere işeyerek bitti yarısı sadece gazmış bi iki kez de tuvalete yaptı . Mesela ilk kaka yaptı hiç korkmadı ağlamadı . (Kakadan korkma hiç yaşamadım en çok o büyütülüyor bu süreçte ) ilk gece bağlamadım baktım mızmızlanıyor kaldırdım çişe götürdüm ilk geceyi firesiz geçirdik . Sonraki gün 1 2 oyuncak aldı yanına sürekli onlarla girdi . İlk 3 gün gündüz çok fazla zorladı 4. Gün geceyi de gündüze de tamamen kazasız geçirdik . Bi kitabı vardı onu çok okumuştuk öncesinde sanırım ona özenip başladı bu sürece. Bence siz sabırlıysanız çocuk çok rahat adapte oluyor . Ben hiç kızmadım zorlamadım . Tamamen ona ayak uydurdum