1gunes Kızlar 2.kutuya geçtik bugün normalde 5 gün öncr regl olmam lazımdı ama olmadım. Cezeratta kullanıyorum acaba o gecikme yapar mı? Bebeğim de 4 ay 22 günlük 3.reglimi olmam lazımdı gecikti.
Prenses-annesiiiii 1gunes evet yapar 6 ay olmadm doktoruma sordum brak rahmin kendne gelsin bi ay sonra oldum tekrat başladm kullanmaya
Yusufagahinannesi 1gunes ben 6 ay kullandım doğumdan sonra 6 ay regl olmadım ne zaman bıraktım ondan sonra 1.5 ay sonra regl oldum:( çok denge bozuyor maalesef
Prenses-annesiiiii 1gunes ayy hemde nasıl insan stres oluyor evünde içinde hamileyim diye geziyordum resmen 🤣🤣
1gunes Prenses-annesiiiii 🤣🤣bende ondan korkuyorum vallahi ilk bebeğimi kucağıma aldım 2.si için hazır değilim henüz en az 3 5 yıl lazım hazır olmam için.
BetulDefnee Benim de 6. Gecikme günüm doğum sonrası düzensiz olması normal biliyorum ama insan yine de korkuyor😂 testlere para dökeceğix sürekli belli oldu 😂