Kızlar tatile cıkcaz istanbul boluya gidicez oğlum 1 yasına girecek anne sütü alıyor az da olsa ek gıdaya çok düşkün 3 öğün yer acıkınca inletır ortalıgı ben ne yedrıp ne içircem bilemedim gideceğimz yerde yemek olmayabilir oğluma göre şimdiden gerildi beslenme konusunda