Asafeymeninannesi Sevaaa Normal dudak rengini aldı aman amanlı bir değişme olmadı tabii. Sizin minik kız mıydı?
Sevgimelegim Ben bugdayten esmer arasi biseyim esim tam esmer. Oglumuz pespembe sapsari dogdu halada oyle 4,5 yasinda 🤣🤣 dayisi ve annem sarisin ondan bizce baska aciklamasi yok 😆