Merhaba canlar, bebeğimi uyutup yatağına yüzükoyun yatırdığımda uyuyor hiç uyanmadan ama ben riskli diye sırt üstü çeviriyorum. O durumda 5 dk içinde gözlerini açıyor 😔
sürekli olarak yüzükoyun yatıran var mı aranızda? Riskli diye biliyorum ama o şekilde de ga problemi olmuyor kendini uyandırmıyor??