Lolita Gece hiç uyumuyor haliyle ne yapacağım bilmiyorum.Var mi bizim gibi olanlar, Ne zaman düzene girecek acaba...!
Aycaauzm Lolita büyüklerimiz gecesi gündüzüne karışmış derler ama hava aydınlatırken günaydın kararmaya başlayınca iyi geceler demek gerekiyormuş o anlamasa bile beyni anlıyormuş ben doğduğundan beri söylüyorum
Lolita Aycaauzm sabahları günaydın diyorum ger zaman da iti geceler hiç demedim.Tesekkurler tavsiyeniz için
Lolita [bilinmeyen] gündüz belirli ariklarla beslenmek için uyaniyor.Hozu hep kapalı meme yada biberon ağzına değdiği an gözlerini kapıyor gündüz uyuduğu için gece durmuyor.Hic memnun değil karnı tok altı temiz olsa bile hep ağlıyor