Seyda_ozdemir06
merhaba, benim kızımda öyle 3 aya yakın her akşam saatlerce ağlıyordu. herkes kolik dedi doktor dahil. laktoz intoleransı olduğunu kendi çabalarımla, belirtilerle buldum. süt ve süt ürünlerini sindiremiyormuş meğer. bi deneyin isterseniz. bi kaç gün süt ürünü tüketmeyin tüketseniz dahi laktozsuz ürünler tercih edin.