Pamuguuummm Oğlum için oto koltuğu almak istiyorum. Kullandığınız ve memnun kaldığınız markalar neler? Önerilerinizi bekliyorum 🤗
Bebekveanne Yeni oto koltugu aldik bizde 2 haftadir kullaniyoruz kullanimi gayet rahat ve kolay bebek içinde konforlu Kanz comfort
Kuzeybabyy Pamuguuummm besafe izi comfort x3 9/18 kg. Joie every stage 0/36 kg. Besafe daha yüksek dışarıyı daha kolay görüyor diğeri yenidoğan dan itibaren yatışı çok iyi küçük oğlum kullanıyor onuda üç aylık