Maryhoney merhaba peki zeka konusunda birşey dediler mi bizde ilaç kullanıyoruz 2 3 yaşına kadar devam edilecek . Ama bi endokrin Dr bana diğer bebekler 10 puana senin bebeğin guatr olduğu için 5 puan size neler söylüyorlar ve her ay takip ettiriyormusunuz