2 yaşında oğlum bide 6 aylık kızım var anneler oğlum son 1 aydır aşırı hırçınlaştı sürekli kız kardeşine zarar vermeye çalışıyor kafasına falan vuruyor kıskanıyor desem tamam ama yaramazlık yaptığında dur dediğim hiç bi şekilde durmayıp üstüne daha çok gidiyor inat ediyor bağırıyor komutlarımı dinlemez oldu ve ağzına hep sürekli bişeyler alıyor yapma diyorum hep yapıyor neden acaba çok kafama takmaya başladım çok yıprattı beni