Rzilek Merhaba hanımlar, bebeğim şuan 11 aylık ve ben 40ımdan sonra ufak bir lekelenme dışında hala regl olmadım. Çevremdekiler emzirdiğim için bazı kişilerde böyle olduğunu ve normal olduğunu söylüyorlar. Sizce normal mi?
Wanderlust Rzilek 1 yila kadar normal ben de 11.ayda olmustum arkadasim ilk cocugunda 13 digerinde 15.ayda olmustu kisiden kisiye degisiyor 1.yil doldugunda olmadiysaniz bir doktor muayenesine gitmenizde fayda var ama dedigim gibi 1 yili gecip olan da var 40i ciktigi gibi olan da tamamen kisisel hormonlara bagli bir durum
Poncikkkk Rzilek evet normal ben 8 aya kadar regl olmadım bünyeden bünyeye değişir kimsi 40 ından sonra kimisi 1 yıldan sonra adet oluyor
Hellloooo Rzilek benimde 11 ay 7 gün oluyor ilk defa 2 gün önce başladı reglim ben biraz fazla sancıda çekiyordum son 4 aydır şükür sonunda oldum sancıdan dolayı 8.ayda doktora gitmiştim bakıldı ultrasonla bir sorunum görülmedi emzirmeye bağlı normal bir durum korkma sıkıntın yok dedi ama ben yine 12 ayı bekliyordum olmasaydım yine gidicektim kendim ilaç isticektim olabilmek için
Goncamercan Kızlar ben doğumdan sonra 3 ay adet gördüm hemen 40 dolduktan sonra emzirmeme rağmen sonra 3 ay da sütüm kesildi bu son 2 aydır adet görmüyorum ilaç da kullanıyorum cezeretta diye aynı zamanda eşimde korunuyor teste negatif budurumu yaşayan var mı 🙏🏽
Crnur Goncamercan merhaba ben de öyleyim aynı ilacı kullanıyorum bebeğim 6,5 ay emdi şuan 8 aylık ama hala adet olmuyorum
Goncamercan Crnur bilmiyorum hani hamile olmadığıma eminim test bile yaptık ilaçtan dolayı desem 40 çıktığından beri içiyorum birde 40 dan hemen sonra oldum adet 3 ay düzenli aynı gün geldi şimdi 2 aydır olmuyorum anlamadım gitti emzirmiyorum da
Xyz23 Ben 20 ay sonra adet olmuştum doktorada gitmiştim sıkınti yok demişti emzirrken 2 yıla kadar normal diye biliyorum