Bebeğim 3 ay bir haftalık sabah 6 da uyanıyor gündüzleri biraz uyuyor ama gece uykusuna geçmesi için 3 saat ağlıyor ağlıyor kucakta gezerek uyuyor kıyamet koprarıyor ayakta sallasam da dürmüyor . Emzik tutmadı başlarda meme reddi olmadığı için emzik tutması için zorlamadım wee baby almıştım bugün yine denedim tutmuyor şimdiden sonra tutar mı avent alsam