yakup6752 bebekler en geç 8 de kalkar.
Benimki bordo bereli .6 da ayaktayız hep. Siz alışcaksınz. Bir de 6. Ayın sonuna kadar uyku eğitimini tavsiye etmiyorum. Ataktır, diştir, uzamış uyku gerilemesi vs zaten zor oluyor, bir de eğitim verdim neden uyumuyor diye gerilmeyin