Kızlar anneme bi takım sipariş etmiştik keten ayrobin yazıyordu kumaşı ama bildiğiniz polyester. Güneşe koy alev alev yansın. İnternet sitesinden baktım iade yokmuş. İnstadan mesaj attım bu polyester gibi aydınlatıcı bi bilgi verir misiniz dedim engellemişler. Engellemeyip insan gibi cevap verselerdi bu kadar sinirlenmeyecektim ama çok sinirlendim nereye nasil şikayet edebilirim bunları.