sertap_1221 Kızlar doktor bebeğimin karnına bant gibi bişi yapıştırdı şimdi onu evde açmam lazım orda stil alkol sürüp rahatça açtılar evde suyla denedim olmadı canını yakmadan sökmem için ne sürmem lazım bilen var mı
Laden sertap_1221 ben bol su ve kolonya ile çıkarmıştım. Ki bizimki serumdu. Abimin kız arkadaşı odyolog. O söylemişti bu şekilde yap diye. Tabi hastanedeki gibi şıp diye çıkmıyor malesef ama epey iş görüyor