Deniz06 Gece beslenmesini kestikten sonra kesintisiz sabaha kadar uyudular mı? Gece beslenmesini keserken her uyandığında sallayarak mı geri uyuttunuz, nasıl uyudu geri bebeğiniz? 1 yaş 20 günlük bebeğim. Cevaplarsanız çok mutlu olurum.
Dolores Deniz06 biz şöyle yaptık. Uyandığında ben gitmedim. Eşim gitti. Salladı pış pış yaptı su verdi geri uyuttu. Bu şekilde bitirdik gece beslenmesini. Halen de 1 kez uyanıyor ben gitmiyorum eşim gidiyor
Ygmrcm Deniz06 uyku yönünden beni çok zorlayan bir bebeğim yok şükür sabaha kadar uyuyor genelde bir sıkıntısı olmazsa uyanınca su içirip geri yatıyor kendi uyuyor 14 aylık
Kerem_k1 Deniz06 iki aydır çabalıyorum. 13 aylık bizimki. Gece uyanınca şu veriyorum ağlasa da sallayarak uyutuyorum geri ama çok uyanıyor hala. Eşim aldığında hiç durmuyor. Bende alışacak umudu ile bekliyorum
Deniz06 Dolores teşekkür ederim ama eşim kesin dayanamaz. O yüzden o gece vardiyasındayken halletmek istiyorum.
Ygmrcm Mmah bende su içirip geri yaptırabilir diye örnek verdim ben öyle yapıyorum diye söyledim uyumasını da kendi kendine uyuyor farklı ne var burda acaba
Mmah Deniz06 bende şuan kesme asamasindayim gece 3 4 kere uyanıyor hiç vermiyorum kucağıma alip yanında olduğumu hissettirmeye calisiyorum yürüyüp kucagimdayken sallıyorum kendini geri geri atıyor ilk gunler uzun sürmüştü bu ama şimdi 4. Gunumuzdeyiz kucağıma alıyorum pispisliyorum 5 dkya uyuyor yatağına bırakıyorum ama uyanmalari bitmedi 🥲 sabah 6 gibi uyanırsa da meme veriyorum artık sonra 7 ye kadar daha uyuyor doğrumu yanlismi bilmiyorum artık umarım bu uyanması da alışkanlık haline gelmez. Bu arada 13 bucuk ayligiz birde su ver diyenler oldu hiç vermedim birde ona alismasin kalkıp kalkıp su icmesin diye çünkü kızım alışır biliyorum bahanesi olur yani tam cadı
Arzu_455 Deniz06 benim kızım 7 aylık ve gece beslenmesini bu ay kesti gece uyanmıyor ama ben uykusunda vermeye çalışıyorum asla almıyor aglayıp biberonu itiyor uykusunda
Deniz06 Arzu_455 bence acıksaydı kendi uyanırdı zaten hiç ellemeyin sonra bizim gibi uğraşır durursunuz
Kerem_k1 Deniz06 yok canım ya olmuyor valla oturup dün gece ağladım artık. Saat olmış beş ben hala çocuk uyutmaya çalışıyordum. Ayaklarım şişti davul gibi oldu bugün üstüne zor basarak yürüdüm hep.
Mmah Deniz06 1 hafta olucak nerdeyse ilk gunler evet zordu ama alışıyor ha yine uyanıyor ama bakalım bu uyanislari ne zaman bitecek ama azaldı en azindan
Deniz06 Kerem_k1 Allah Allah ne sıkıntısı var acaba. Zor bir durum. İnşallah bir an önce çözülür canım