Kızlar merhaba bebeğim 5 ay 16 günlük acayip sinirli bir çocuk yada ben bu şekilde yorumluyorum heyecanlandıginda mutlu olduğunda yada istediği birşey olmadığında vücudunun her yeri titriyor bı nevi kendini kasıyor kollarını iki yana açıp yumruk şeklinde yani nasıl anlatılır bilemiyorum ama gördüğüm bu şekilde sizinde bebeklerinizde bu tür davranışlar varmı ?