Kızım 23 aylık. Tuvalet eğitimi vermek istiyorum. Kakası geldiğinde anne kaka der yap derim öyle yapar bezine. Ama çişi gelince demiyor. Kakayı çişi biliyor. Tuvalete yaptığımızı biliyor. Ayıp bakma diyor. Buraya kadar sorun yok. Ben her tuvalete gittiğimde çişimi yada kakamı yapıcam diyorum. Sonra işte yaptım diyip çıkıyorum. Sende tuvalete yapacak mısın diyorum kaçıyor 😄 lazımlık almadım daha. Klozete aparat aldım ama onun için erken sanırım biraz denemedik de hiç. Ama şöyle duydum geceyle birlikte bırak diyolar. Gündüz tamam ama geceyi nasıl bıraktırcam ki. Sabah bi uyanıyoruz sonuna kadar dolu oluyo bezi. Gece çişe uyandırsam hayatta bi daha uyumaz o topa da girmek istemiyorum 😄 nasıl yapmam gerek acaba