Gulra Nakliye firmasına nasıl güveniyorsunuz ya tüm eşyaları emanet edip valizi alıp çıkıyormusunuz? İlk defa taşıncam en az 12-13 saatlik bir yola gitcez. Birde fiyat ne kadar olur? 3-1 ev
Lulemom Gulra daha 2 gün önce taşıttım evi. Adanadan vana gitti. Nerdeyse 1000 km. Sözleşme yapıyosun önce. Öyle al eşyaları git olmuyo yani😄 biz herşeyi kendimiz koliledik. Sadece yatak odası takımını bide koltuk takımını onlar halletti. Bi valiz kıyafet aldım yanıma sadece. Gerisi gitti. Biz vandan bulduk nakliyeyi. Tarihi onlara göre ayarladık. Vandan başka bi ile eşya götürmüş. Dönüşte de bizimkini aldı 3+1 ev 19 bin verdik. Adanada aradığımız her firma 25 den aşağı dememişti. Gideceğiniz yerden bulunca boş dönmemek için biraz daha uygun taşıyolar
babygirl35_ Gulra ben anahtarı aileme bıraktım 2 saat içinde komple evi yükleyip istanbuldan izmir’e sorunsuz taşıdılar elimizi hiç bişeye sürmedikk kolilerde ona ait. Bi bardak bile kırılmadı. Yeni eve gelince de mobilya ve beyaz eşya kurulumu yapıyolar bardak çanak size ait. Onlara ait olsun dersen ekstra ücret. Armut uygulamasından buldum çok iyi insanlar 5 ay önce 13 bine taşındık. 2 kere taşındık onlara emanet ettim çok şükür sorun yaşamadım çok tatlı insanlar
Emir11 Gulra guvenmesek ne yapacağız mecburiyetten veriyoruz hepimiz 😂😂 bende Van’dan Eskişehir’e tasinacagim 3+1 evim 19.000tlye nakliye tuttuk
Gulra Lulemom cok teşekkür ederim cevap verdiğiniz için. Size çok iyi demişler. Bize ağzını açan 35 binden açıyor. Güvenle teslim oldumu peki eşyalarını. Buarada bende adanada büyüdüm:)
Gulra babygirl35_ adınıza çok sevindim armuy uygulaması nasıl kullanılıyor hiç kullanmadım daha önce. Sizde sözleşme imzalamış mıydınız. ?
Gulra Emir11 benimde 3-1 evim nasıl buluyorsunuz bu kadar ucuza nakliye ya:) biz bakıyoruz en aşağı 35 bin diyorlar. Oda yine dediğm gibi biz koliliyeceğiz herşeyi
Lulemom Gulra dün sabah eve indi eşyalar çok şükür. Sürekli yakıta zam geldiği için fiyatlarda sabit kalmıyor.
babygirl35_ Gulra Google Play yada app store indiriyosunuz kolay uygulama. Ben imzalamadım ama parayı eşyaları teslim alınca veriyorsunuz. İsterseniz isim ve numara paylaşırım ismimi verirsiniz kolaylık sağlar belki bilemiyorum piyasaya göre en uygun onlardı ve kullanıcı yorumları olumluydu hep