Merhaba kızlar bugün itibariyle 55 günlük bebeğim son 15 günde 200 gram almış çok mutsuzum 😔 bebeğim 13 günlüktü deprem bölgesinde yaşıyordum maalesef ki evimize hırsız girmiş nerdeyse evden hiç birşey bırakmamalı duydum üzüldüm sütüm kesildi 15 günlük filandı mamaya başladık biraz emzirme ardından mama şeklinde ama mamada taş çatlasın 40cc alıyordu yani sürüm zaten az biliyorum üstüne mama içtiği zaman kimi zaman 10 cc kimi zaman 30 cc yani o kadar az ki .. hatta tadını mı beğenmiyor diyip aptamil, sma, bebelac bu mamaların hepsini denedim ama yok yok hiç birini sevmiyor maalesef ki zorla içiriyorum resmen nolur bana bi aklı varin çok üzülüyorum ne yapabilirim bebeği benimkisi gibi anneler var mı, öneriniz ne olabilir @