ONAEA Canım niaasta vs deneme derim bu arada yazdığın kremleri ve dahası buradan görüp nişastayı da kullandım yıkaması zor oldu temizlerken canı yandı o kısmı , hiç fayda etmedi .. işte bazen kar zarar iliskisini düşünmek lazım taraftar değilim ama bende mecburen 2 gün boyu sabah ve akşam kullandim x 4 kere oldu yani . Ama bebeğimin canı yanmadi keza benimde öyle ondan fazla ben dayanamadım görünce çünki .