Oğlum 48 günlük , gazlı bir bebek . Sabahları aşırı bir gaz sancısı olmuyor ama geceleri bir başlıyor sabaha kadar sürüyor bu yüzden geceleri en fazla 2 saat uyuyor çoğu zaman saat başı kalkıp emmek istiyor emziriyorum gaz sancısından ağlamaya başlıyor zorla 1.5 2 saatte uyutup yerine yatırıyorum tam uyudu diye seviniyorum yatağına koyar koymaz ıkınmaya mızıldamaya başlıyor ya uyanıyor ya da uyanmasa bile sürekli uykusunda sesler çıkarıyor , 4.5 5 te bir kalkıyor bir daha zorla 1 saat daha uyursa uyuyor o da ya kucağımda ya yüzüstü şeklinde bazen onu bile yapmak istemiyor ağlıyor . Sabahlarıda uyusa bile ya kucağımda ya da ayağımda sallarken uyuyakalıyor , yerine yatırınca direkt uyanıyor sanki hiç uyumamış gibi gözlerini açıyor. bu aralar yüzüstü yatırıyorum çünkü ancak öyle 1-2 saat uyuyor. Gerçekten bu durum beni çok yoruyor ne dinlenebiliyorum ne bir şeyler yiyip içebiliyorum. Gaz damlası kullanıyorum sab simplex ve biogaia onun saatlerini de nasıl ayarlamam gerektiğini bilmiyorum . Sab simplexi günde 3 kere veriyorum sabah öğleden sonra birde gece, biogaia’yıda akşam 9 gibi veriyorum saatleri nasıl ayarlamalıyım?