Biz de bugün başladık 24 aylık bebeğim. Biraz tuvalete biraz altına kaçırdı derken öyleli bi gün geçirdik. Gece yatırırken de bez bağlamadım uyandırsam yapar mı fikrim yok ilerleyen günlerde çocuğumun durumuna göre karar vericem sanırım. Gerçekten zorlu bi süreç tamamen odaklanmak gerekiyo ve bir yandan da sakin olmak lazım çocuğa ılımlı yaklaştıkça daha çok kabulleniyo. Ama bir de oyun haline getirme durumu var onu nasıl idare edicem bilmiyorum yatmadan önce 4 defa anne çiş yapcam deyip beni tuvalete götürdü ilkinde yaptı diğerleri oyun amaçlı. Oyun yapıyo deyip bebeyi götürmesem altına kaçırcak diye habire götürmek zorunda kalıyorum