Makdmr Arkadaşlar merhaba 3 aylık bebeğimin kakasında beyaz parçalar oluyor sürekli. bu konuda doktora danışan oldu mu
Duygu688 Makdmr ben danışmıştım benim bebeğimde de oluyor ara sıra o yağ globulini demişti doktor normalmiş
Elifeysu Makdmr benim de hep olur sıkıntı edilecek bir durum yok anne sütünün parçaları demişti doktor