kizlar benzer durumda olanar var mi acaba? son 2-3 gündür aksam uykuya yattktan sonra en fazla yrim saat sonra uyaniyor sonra 10 dk sonra uyaniyor cok sIk uyaniyor daha cok emmek istiyor anlamadim nedenini normalde 4 yada 5-6 saat uyuyordu ilk beslenmeye kadar. atak dönemine daha 7günümüz var. atağa girmeden önce bu sekilde baslayabilir mi? neden böyle şuan da ?