Merhaba kızlar. Arkadaşım Instagrami aktif kullanan iki erkek çocuk sahibi bir kadın. Misafirlerinin veya misafir olduğu kişilerin kendini etiketedigi hikayeleri paylaşırdı. Cocuklar oynarken vs. Yine öyle sandığım bir hikayesinde oğluyla ilgili Allah rahmet eylesin kızımın en yakın arkadaşı çok üzgünüz falan yazdığını gördüm. Normalde yakınını kaybetmiş insana ne diyeceğimi bilmem, daha çok üzmekten korkarım. “Arkadaşım bu nee “ yazana kadar baktım beklemek yetmiyor aradım. Bir ağlıyor feryat figan, “gittiii oğlum gittiii kucağım boş kaldı biz onu çok güldürdük çok sevindirdik bu kadarmış balkondan düştü kafatası kırıldı kurtaramadikk “ dedi sadece aglayabildim, o kadar üzgünüm ki, 5 yaşındaydı. Meleklerin duaya ihtiyacı olur mu bilmiyorum ama dua istiyorum herkesten. Öyle güzel bir çocuktu ki, 5 yaşındaydı. Annesi de öyle ilgili sevgi dolu bir kadin ki, her anne çocuğunu sever ama bu kadar dikkatli ilgili olunduğu halde bunun yaşanmış olması. Lütfen hepimiz dikkat edelim kimsenin başına gelsin istemeyiz çok üzgünüm çok 😭