Merhaba güzel anneler,
Ben bebeğimin kıyafetlerini yıkarken ve kendi kıyafetlerimizde de sadece renklileri yıkarken bu mendillerden kullanıyorum.
Gecen gün bana bir arkadasim, bir kere kullanıp atılır mı hiç o mendiller! En az üç kez kullanıyorum dedi…
K2r colour catcher kullanıyorum genelde, en yaygın o sanırım marketlerde…
Sizler nasıl yapıyorsunuz merak ettim 🤔