Guvercnn Oğlum 20 aylık bebegımın kalan sütünden verıyorum içiyor göğsüm yara sağım yapıyorum bebek hepsını ıcemıyor oğlum ıcıyor bı sakıncası varmıdır acaba merak ettim ya da böyle yapan
Gamzosgamzos Guvercnn bende fazla sütleri hep büyük kızıma içirdim çok severek içiyordu hala ara ara içiyor 3 buçuk yaşında 😊
heygorl Guvercnn Ben bebeğin ayına ve ihtiyaç durumuna göre süt şekilleniyor diye biliyorum ama en doğrusunu doktorunuz söyleyecektir. Faydası olur mu bilmem ama zararı olmaz herhalde
Guvercnn heygorl evet kesinlikle de öyledir zaten fakat inek sütü vermedım daha hiç bebegımde yeterınce ememıyor sütüm çok oğlum ıcıyor 3 gündür kalanını 😁 artık verdm gıttı 😁