luna55 21 aylik oglum tam 9 saattir ciş yapmiyo.bu sürede 3 kere kaka yapti ama çiş yok suyuda öyle cok icmedi sulugu babannesinde kaldigindan ama anormal degilmi bukadari yaa bilen bilgisi olan varmi ?
Sulee_ Dondurmalikahve su içmesini sağlayıp öyle gözlemleyin bence gene aynıysa doktoruna gösterin bazı çocuklar yazın çişi yaktığı için yapmıyorlar çişini tutuyorlar bezleniyormu bilmiyorumda benim görümcemin 22 aylık oğlu çişini yaparken söylüyor çiş yapıyorum diyor sonra acıyor acıyor diyor doktor sünnet olması gerek demiş