Ben sarma yapınca tadı çok güzel oluyor baharatlı vs yapıyorum koca bir tencere 1 saat kaynatıyorum fakatt yapraklarım asla yumuşacık olmuyor tamamen biraz sert oluyor zor kopuyor az ben istiyorum ki yumuşacık pamuk gibi olsun bunun için ne kadar kaynatmalıyım kızlar yapraklarım güzel aslında ekstra neler yapıyorsunuz