Seval-Yagiz Sütüm azalmaya başladı maalesef sagmaya da özen gösteriyorum bol bol su tüketiyorum yememe özen gostersemde eskisi gibi değil 6 saat sagmasamda çok az çıkıyor hangisini önerirsiniz?
Yagmur129 Seval-Yagiz bebeğiniz kaç aylık 6 saat sagdiginizda kac cc çıkıyor acaba benim de azalma var
Anneolmak93 Seval-Yagiz benimde 3 buçuk aylık kızım sütüm eskisi gibi değil bestlak ve solgarı aynı anda kullanıyorum ama düzenli değil diye belki çok etkisi olmuyor ama solgar ilk önceeliğim düzenli kullanırken sütüüm hep kaynıyordu
emayy Seval-Yagiz bestlak da kullandım Solgar da her ikisinde arttırıyor ama Solgar daha çok arttırdı benim sütümü 18 aylık oldu bebeğim sütümün azaldığı vakit direk Solgar içiyorum fark ediyor baya
Seval-Yagiz Yagmur129 3 buçuk 90 maalesef ilk zamanlar 120 150 geliyordu şimdi ne kadar dolmasını beklesemde az geliyor ve doymadığı için huzursuz oluyor mama veriyorum susuyor
Yagmur_24 gecekusu_- bana bir gram fayda etmedi şu damla ya önerlmesine de şaşıyorum demekki her şey herkese iyi gelmiyor.. maşallah size🌺
Seval-Yagiz gecekusu_- aslında ben kullandım ama düzgün kullanamadım sanırım o yüzden pek etki etmemis olabilir 🥲❤️
Cigdemss Seval-Yagiz terbiye olmuştur. Memede emdikçe süt bitmez. Benim sağınca 30-40 cc anca geliyordu ben 3-4 sağmada 100 cc çıkıyordu çok kafaya takıyordum. Ama 5. Ayda oğlum mamayı bıraktı sütüm çoğaldı . Sürekli emzirdim kimseyi dinlemeden. Yani çok takılmayın azalmaz emzirdiğiniz sürece. Arayı açmayın süre olarak su ve uykuya dikkat edin.
Alps_momm__ emayy e artık ne anlamı var ki az olmasi normal zaten 3 ayla 18 ay aynı şey mi yemek yiyor ihtiyaçları yok
Seval-Yagiz Pastaneusuluislakkek Sütü yaglandiriyor diyorlar doğru mu yorumlarda okudum sarıya dönüyormus sütün rengi
123321123 Lacmix solgar bestlak galactago hepsini kullandım bana aralarında lacmix daha iyi geldi sütümün arttıgını hissettim ama en cok maltana arttırdı😅😂bence bu kişiden kişiyede degişen bir konu
Seval-Yagiz 123321123 Sütü yaglandiriyor diyorlar doğru mu yorumlarda okudum sarıya dönüyormus sütün rengi😁
emayy Seval-Yagiz bestlak günde 3 kere 20 damla kullanmıştım solgari da günde 3 kere 2 hap şeklinde kullanıyorum
Pastaneusuluislakkek Seval-Yagiz hangisi için söylediler onu bilmiyorum da bende hiç öyle birley olmadı. Sütüm hep beyazdı. Buna rağmen kızımın kilo alımında hiçbir sıkıntı olmadı