Merhaba hanımlar 12 temmuzda bebeğim bazadan düşmüştü önceki postlarımda var konu tomografi röntgen falan çektik bişi yoktu ilk gün kusma da olmadı sadece 5 saat sonra kızıma ek gıda verdim 40 dk sonra çok azıcık kustu ama dün bide bugün beslenmeden 15 dk sonra hep çıkarıyor bazen hepsini bazen de çok az acaba bi ilgisi var mı kafama takim mı