DuyguAsel23 4 aylık bebeğim 1 hafta antibiyotik kullandı idrar yolu enfeksiyonu oluğu için sonra test yaptık üreme yok dendi geçtiği söylendi antibiyotik bırakalı 3 gün oldu bugün bezinde hafif pembelik gördüm yaşayan varmı ?
Aaylinnnn DuyguAsel23 yetersiz sıvı alımı olabilir canım üreme olmadıysa tekrar enfeksiyon hemen nüksetmez
Cagmer DuyguAsel23 kızımda da oluyor aşırı terliyor suyu az içtiği zaman idrarından pembemsi bir şey geliyor
MeTeCa DuyguAsel23 Emzirmenin peşine biraz da su verseniz iyi olabilir. Havalar çok sıcak ve bu hafta aşırı sıcak olacağı söyleniyor.
DuyguAsel23 Anne sütüyle besleniyor sadece biberon bile kullanmıyo az önce su vermeyi denedim biberonla içmeyi bilmediği halde içti belkide dediğiniz gibi susuz kalmıştır
Simgetuna- DuyguAsel23 kaşıkla ver bizde aynı durumdaydık daha sonra suluk aldım dr verebilirsin dedi çok sıcak yerde yaşıyoruz