Kızlar bugün tüm gün karnımın aynı yerinde sezeryan yerine çok yakın yerde sürekli bı atma var hala geçmedi bebek gibi dokunuyor hamile olma şansım yok gibi spiral artı çift prezervatif.adet de gördüm bu ay .bu nedir Allah aşkına .ama kanlı akıntı yaşıyorum son zamanlarda hastaneye gidemedim çok tedirigin oldum .acile gitsem kadın doğuma mi gitmem gerek normal acile mi?