Herkese iyi akşamlar sevgili anneler,
Size bugün “elit” dertlerimden biriyle geldim.
“Senin ben derdini seveyim” tayfası da buyursun, her bir fikir ve öneri çok önemli 🤭🤭
Kzıım 23 aylık, ek gıdaya geçtiğimizden beri saçlarım ağardı. İştahsız. Çorbalarını ben yediriyorum, geri kalan her şeyi kendi yiyor. Yiyor dediğime bakmayın tabii.
Bir kaşık bir şey yedirene kadar sayfalarca kitap okumak durumunda kalıyoruz. Her öğün 10-15 kitap okumak zorundayım ki yemeğinizi yesin. Bazen hikaye anlatmaya çalışıyorum veya oyuncaklarından getiriyorum ama ağzını açmıyor. Kitabın kapağını açar açmaz efsunlanmış gibi, hipnotize olmuş gibi açıyor ağzını.
Şimdi sorum şu: Bunun ekranla yemek yemekten farkı var mı?
Önerilerinize, fikirlerinize açığım. Beyazlayan saçlarım için de🤷🤷