BerenA12 afrAybars aptamilin uygulamasında okumuştum bir zararı yokmuş süt kanallarına falan etki etmiyormuş. Göğüslerinize falan mı yaptıracaksınız ki ben evde yapıyorum da göğüs bölgesine yapmıyorum
Madalina Bende şurada yerimi alıyım. Bende çok istiyorum. Ama emzirenlerde oluyor mu bilmiyorum. Yani zararlı oldu u için mi yoksa hormonların dolayı kullanma varda etki etmez diye mi yapılmıyor merak ediyorum
Ozggesen Ben hamileyken ara vermiştim şimdi emzirme dönemindeyim. Düzenli olarak adet görüyorsanız bir sakıncası yok dediler başladım tekrar