Selam kızlar, prematüre bebeğim var. Kronolojik 2,5ay düzeltilmiş yaşı 14 gün. Uyumuyor. Yani aslında derin uykuya dalamiyor. Ayağımda sallamıyorum. Kolumda hafif git gel yapıyorum gece boyu. Yatağında yatmıyor. Benim yanımda çoğu zaman memede uyumak istiyor. 2 gündür pusetinde sallıyorum. Sizlerin böyle sıkıntısı var mı acaba, önerilerinize açığım. Yorumlarınızı okuyor olacağım, şimdiden teşekkürler