Valla hiçbir şey kesmiyor ne yazıkki ben her şeyi denedim fayda etmedi o acıyı çektim resmen sezeryan ağrısından beterdi emzirirken ağlıyordum. Çatlak oluştuğu için yapacak pek bir şey yok nemli tutmaya çalışın garmastan pomat yıkama gerektiriyor bildiğim kadarıyla onun yerine yıkama gerektirmeyen göğüs ucu kremleri tercih edebilirsiniz en azından nemlendirir