nazl_cimen26 Biz 2.5 aylık olduk bugün oldum regl korktum üzüldüm moralim bozuldu böyle güzeldi ne güzel ben 6/8 ay sonra olanları gördüm öyle düşündüm acaba sıkıntımı oldu diye ama sanırım regliyim 🙈
asrinhatasi nazl_cimen26 ben doğumdan sonra 38.gün oldum. Ama emmedi benim tontiş ondan erken olmuş olabilirim
GulAb nazl_cimen26 ben de o civarda oldum. Ama bu iyi bir şey hormonlar açısından. Ben de hamilelik riski fazlalaşır diye üzülmüştüm ama doktor ve ebe arkadaşlarim aslında bedenim için bunun daha faydalı olduğunu söylediler
Hellloooo nazl_cimen26 kız ne güzel işte çocuğum 11 aylık son 4 aydır acıdan kıvranıyordum şükür yrabbim sonunda oldum ben genelde bekarken aynı senin gibi keşke olmasam ne kötü biley sevmiyorum kafasındaydım olamayınca acısını çektikçe anladım neyin ne olduğunu dua ederken dikkatli etmem gerekiyormuş🤣🤣
Hellloooo nazl_cimen26 benimde olmamıştı bekarlığımda falan bu 3.doğumum ilk kez ağrı yaşadım ama mesela regl oldum ya gram ağrım yoktu hatta bu ayda olmicam dedim birden kesildi çnkü ağrım ama oldum sanırım diğer aylar olamadığım için acı çekiyordm