[silindi] Canım cok para vermeye gerek yok ben ikea antilop aldım cok memnunum temizliği kolay bazı mama sandalyeleri yatıyo bilmem ne ne gerek var bebege orda sadece yemek yenceğini ögretmek gerek benim fikrim böyle
Seybito Bende joie mimmzy aldım ama bana kalırsa şu ucuz olanlarda çocuklar daha rahat ediyor 😬🤗🤗 sonradan o kadar para verdiğimize pişman oldum 👀