Kbrnhr Arkadaşlar 3 aylık bebekle yolculuk yapanınız olmuş muydu? Nasıl geçirdiniz? Bizim 1 saat Havaş ve 2 saat uçak yolculuğumuz olacak gözüm çok korkuyor. Memede susmayan bir çocuk
Mazikeen Kbrnhr 2.5 aylıkken adapazarına gittik bayağı da bir gezdik bayramdı gidilecek çok yer vardı gayet güzel geçti ama biz doğduğundan beri dışardayız dışarıya alışık bir bebek