Buglemgozde benim kızım da zayıf, iştahsız bir bebek. 10 aylık olduk. bende ara ara pirinç unlu, irmikli, yulaflı mualebiler yapıyorum.sade muz ezip veriyorum.arpa sehriyelli yoğurt çorbası veriyorum.yaptigim çorbalara mutlaka şehriye yada patates falan katıyorum.ama tabi benim kızım yaptığım herşeyi zorla bir iki kaşık yer.. bakalım değişim olacak mı.