tomvejerry Bir yıldan önce anestezi verilmesi yasak olduğu için sünnet yapmiyolarmis doğru mu,özelde gidip lokal anesteziyle yaptırabilirsiniz dedi cevremdekiler yaptıran var mı acaba
bayankitapkurdu tomvejerry devlette yapılıyor ama genel anesteziyle. Ama şöyle bir şey de söylüyorlar. Binde bir bile olsa çocuğun uyanmama durumu olabiliyormuş. Allahım esirgesin. Biz o yüzden korkup özelde yaptırdık 5 aylıkken
zehaha Yiğenim gecen ay oldu 10 aylık falan. Çanakkale Mehmet Akif devlet hastanesinde. Eltim doktora babaannesi suan yanındayken yapmak istiyorum tecrübeli bakar dedi. Doktorda tamam dedi gün verdi aradan çıkardılar sünneti.
zehaha Dahabirmavi dr adını bilmiyorum. Önce gittiler muayene etti sonra gün verdi iki ya da üç gün sonrasına. Evet memnun kaldılar. İlk gece cok aglamış sadece cocuk anesteziden dolayı normal diye bilgilendirme yapmışlar zaten. Doktorundan hemşiresinden herseyinden cok memnundu eltim cok ilgilendiler bebeğimle dedi.