Sedefino Güzel anneler lütfen cevap verin philips avent süt sağma makinası kullanan var mı ? Nasıl çekim gücü iyi mi işe başlıcam o yüzden acil taktik kızlar
-hilos1 Sedefino merhaba ben kullanıyorum sezeryan olduğum için sütüm inmedi manuel işimi görmeyince 2.gün aventin pompasını aldım 55 gün oldu hala onunla sağıp veriyorum sütümü ben memnunum tek sıkıntı prize bağlı kalmak